Dark Island

Forum typu PBF o tematyce fantasy.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2012-09-29 00:49:39

Callsifer

Administrator

Zarejestrowany: 2012-09-23
Posty: 44
Punktów :   

Callsifer Sunstrider

Imię: Callsifer
Nazwisko: Sunstrider
Rasa: Krwawy Elf
Wiek: 629 lat
Wygląd: Wysoki młody mężczyzna o długich błąd włosach oraz nienaturalnych długich brwiach. Jego poważna mina potrafi przerazić, a uśmiech zniewolić.
Klasa Postaci: Mag (Dyrektor Akademii)

Historia Postaci: Krwawe Elfy nigdy nie miały czegoś takiego jak król czy władca. Żyły niczym ul gdzie każdy wspierał każdego, można by rzec państwo idealne. Jednak kiedyś zawsze dochodzi do momentu, że ktoś pragnie władzy. Taką osobą był właśnie brat Callsifer'a. Zebrał sporą ilość wspierających go elfów i wybudował pałac, w którym samozwańczy władca miał rządzić wyspą jak i rasą na niej. Sam Callsifer był jednak inny, samotnik i myśliciel, który zawsze poszukiwał wiedzy oraz siły, dzięki temu, że urodził się jako Krwawy Elf posiadał spory potencjał magiczny jednak dla niego to było za mało.
Jakiś czas po przejęciu władzy przez jego brata coś się zmieniło, mieszkańcy stali się bardziej osowiali, a gospodarka podupadała. Jego brat zamiast dobrym władcą stał się tyranem. Nie było innego wyboru młody uczeń magii wybrał się do swojego brata, spotkali się sam na sam w jego komnatach, władca nie spodziewał się ataku od strony własnego krewnego. Sztylet powędrował między żebra i trafił prosto w serce samozwańczego władcy.
Za ten czyn godny bohatera cała nacja ogłosiła chłopaka nowym władcą jednak ten nie przyjął stanowiska, stary pałac przemianował na Akademie magii, aby dać młodym i ambitnym możliwość dojścia do czegoś więcej. Mimo braku tytułu króla, Callsifer nadal cieszy się szacunkiem i niezszarganą reputacja wśród wszystkich elfów. Następne lata swojego życia spędzał nad książkami i zwojami zapisanymi w starszej mowie elfów. Wiele razy nawet podróżował w stronę kontynentu, gdzie można było znaleźć prymitywne efekty ludzkiej magii.
Pewnego razu został nawet zaproszony przed oblicze jakiegoś ludzkiego władcy, miał chyba na imię Mortis IV, ale kto by pamiętał tak krótko żyjące istoty. W każdym bądź razie został zaproszony do pałacu, gdzie szybko poznał prawdziwą naturę ludzi. Krzywe spojrzenia, szydercze uśmieszki, szeptanie za plecami. "Patrzcie, nie człowiek", "Jakie paskudne uszy", "Szkoda, że taki łady, a elf"
Wszyscy ludzie są tacy sami, odrażający i pyszni ze swojej rasy. Już nawet trolle jaskiniowe jakie można spotkać w górach są bardziej tolerancyjne od ludzi.
Celem całej tej dziecinady była prośba władcy o pomoc z pewną bestią, która podobno niszczy wioski gdzieś na południu kontynentu.
Callsifer z początku stwierdził iż nawet nie warto pomagać tak nędznej rasie jak ludzie, jednak sam władca czymś urzekł młodego maga. Elf
szybko pokierował się w stronę atakowanej wioski, a to co tam ujrzał nie było niczym pięknym. Wioska była w opłakanym stanie, a jej mieszkańcy bez życia w oczach smętnie poruszali się bez celu. Coś było nie tak jednak nie potrafił stwierdzić co, próbując porozumiewać się z nimi, nie otrzymywał żadnego odzewu. Mocne uderzenie w głowę zakończyło spokojną misję.
Kiedy Sunstrider się obudził widział świat w całkiem innej perspektywy. 4 przeogromne szponiaste łapy utrzymywały jego łuskowaty tors nad ziemią, a błoniaste skrzydła otulały jego ciało. W głowie nadal pojawiał się jakiś dziwny, dudniący mocą głos, lecz szybko ustał, a mag obudził się leżąc gdzieś w lesie.
Wioska była doszczętnie zniszczona, przez niewiadomego pochodzenia stworzenie, a Callsifer sam nie wiedział co się wydarzyło. Odszedł w stronę portu gdzie czekała na niego łódź. Nigdy nikomu nie powiedział co się tam wydarzyło. Cała ta misja jest jedną, wielką zagadką.


Statystyki
HP: 11
Siła -2
Wytrzymałość - 2
Zręczność - 2
Inteligencja - 64

Umiejętności
-Starsza Mowa ( pozwala na rozmowę w rodowym języku elfów)
-Alchemia ( pozwala na warzenie magicznych eliksirów)
-Magia Stosowana (pozwala na stosowanie magii)
-Zielarstwo ( znajomość roślin potrzebnych w alchemii)
-Zaklinanie ( pozwala na umieszczanie zaklęć w przedmiotach uprzednio do tego przygotowanych)
-Słowa Mocy IX -  jest to 9 krąg wtajemniczenia w tworzeniu słów mocy.
Ekwipunek:
Szaty Arcymaga ( szata posiada 10 ładunków magicznego pancerza)
Kostur Mistrza Magii ( w kostur mogą zostać zaklęte słowa mocy do 7 kręgu wtajemniczenia )
500 złotych monet.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.a300.pun.pl www.sherwood.pun.pl www.xgaming.pun.pl www.polski-zwiazek-wampirow.pun.pl www.ligatyperow.pun.pl